Svordommar till Tusen...

Jag Àr sÄ nÀra men ÀndÄ sÄ Sjukt lÄngt borta. Jag Àr lÄngt inne men samtidigt alldeles i ytterkanten av en spiral mellan gott och ont i landet Ingenstans.
Jag vill bara hÀrifrÄn nu, Jag vill inte behöva gÄ igenom detta mer nu,
Jag vill kÀnna mig Levande mer Àn bara i korta ögonblick, NÄgon jÀvla trygghet tack , nÄn jÀvla gÄng.
Jag har lÀrt mig massor jag inte vill veta. Jag slutade önska nÀr jag insÄg det var totalt lönlöst.
Stark sÀger ni- Stark gör fan bara Ont överallt.
Blir som en irriterande plÄga, som ett myggbett som inte slutar kliar, som ett sÄr blir infekterat men aldrig lÀkt.
JÀvla Skit TÄrar som aldrig slutar oavsett vilket tankesÀtt jag Àn försöker leva efter.
Jag skulle hellre vilja hantera detta som arg Àn som ledsen och jÀvligt rÀdd hela tiden. Ilskan kunde gett mig ignorans... Men det bara blöder.
Trasig, sjukt trasig av allt.
Fan ska jag göra nu dÄ?!
KÀnslo bomb som inte fÄr utlopp.
Jag vet vad jag behöver men vad gör det för nytta dÀr jag sitter nu?!
Rummet fullt av mÀnniskor som vill finnas dÀr, men jag kÀnner mig ÀndÄ sÄ förbannat Ensam.
SÄ jÀvla köttad inombords, SÄ satans Maktlös ... SÄ jÀkla Trött!

Vad gör Jag om jag förlorar mig sjÀlv just i detta nu?!
Vaknar jag som nÄgon annan imorgon dÄ, eller blir jag bara pÄminnd Ànnu en gÄng om allt som Àr sÄ drygt att bÀra pÄ?!?
Jag saknar Allt... Och just nu Àr Jag Olyckligare Àn nÄnsin!

Jag skulle ge mycket för att fÄ stÄ bakom spelarna nu, nu ,nu
DÄ hade jag i allfall fÄtt ut en del av smÀrtan tills jag blivit sÄ utmattad att inte ens drömmarna kunde pÄverka mig inför en ny dag...


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0