Sunset

Det gÄr pÄ RÀtt hÄll nu... Att fÄ höra dom orden efter en snart 3 veckor lÄng mardröms resa kÀnns nÀstan omöjligt hoppfullt.
Att kunna se ljuset Àntligen fÄr mig att Starkare tro pÄ att bandet mellan en mamma och sitt barn.. Man bara vet bÀst vad som kan hjÀlpa.
Mycket har vi gÄtt igenom sen den dagen du föddes, Ingen av dom andra har överlevt och kÀmpat sÄ hÄrt som du... Den svagaste lÀnken i ledet visar igen.
"You never know how Strong you are until being Strong is the only Choice you have "

Ge mig Styrka att stÄ Upp igen.
Styrka att slÀppa all sorg som varit.
Styrka att Le hela vÀgen in i sjÀlen igen. Styrka nog att kÀnna mig fri inombords.
Styrka nog att sluta grÄta över spilld mjölk och insikt att det kommer fler chanser.

Imorgon om allt gÄr som det ska inatt sÄ Àr det Jag som ser SolnedgÄngen pÄ Hovdala igen

~ Sjukt hur nÄgot sÄ litet kan Saknas sÄ mycket nÀr möjligheten inte finns~

Solen Àr min Gud!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0