Just Precis Nu...

Just precis nu som vilken dag som helst, sitter jag dÀr pÄ stranden. Filten Àr utbredd, placerad pÄ det alldeles perfekta stÀllet med utsikten ut mot sjön.
Just precis som nu vilken dag som helst, skrivs det om tankar i luften fast med utsikten ut mot sjön.
Just Precis som nu vilken dag som helst, Tröstar jag min saknad med Blicken fÀst i slutet av sjön.
Just Precis Nu som vilken dag som Helst, ser jag dagen lida mot sitt Slut med HjÀrtat följt av vÄgorna ut i Sjön.
Just Precis Nu som vilken dag som Helst kunde jag mött dej frÄn början utan TÄrar som rullar över kanten av bryggan ner i Sjön.
Just Precis Nu som vilken dag som helst kunde du visat mig med handling allt du sÀger med ord istÀllet för att lÄta handlingen ta med sig orden lÄngt ner i djupet av Sjön.
Just Precis Nu som vilken dag som helst kunde Jag förstÄtt att Jag skulle stÄ Ensam hÀr vid vattnet med KÀnslan jag bara vill kasta i Sjön.
Just Precis Nu som vilken dag som helst hade jag sluppit kÀnna mig sÄ bortgjord över att jag inte förrÀn nu kan se botten dÀr i Sjön.
Just Precis Nu som vilken dag som helst Önskar jag att jag kunde göra precis som Du, vĂ€nda blicken bort frĂ„n Sjön....



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0