Joel <3

Idag blev det Ànnu ett bakslag...
AlltsÄ hur mycket ska den lilla pojkens kropp klara?!?
Det kommer bli en runda till under kniven för honom och den pÄbörjade ÄterhÀmtningen och all den kraft och smÀrta han la pÄ sina första steg pÄ fötterna.... Kommer han fÄ börha om med igen frÄn början :/ :/

Jag har nog Aldrig kÀnnt mig sÄ Ensam som just nu.
Maktlösare Àn sÄhÀr kan man nog inte bli.
Jag orkar inte vara Besviken pÄ allt lÀngre.
Jag orkar inte lyssna mer pÄ allas "rÄd" .
Jag vill inte behöva GrÄta mer, Inte kÀnna denna uttdragna smÀrtan för allt och ingenting.
Inte behöva stÄ lutad över sÀngen och lova att ska bli sÄ bra nÀr allt aldrig kommer bli som förut.
Jag har slutat tro pÄ MÀnniskor efter allt som varit.
Insett för mycket för att hantera.

För vissa mĂ€nniskor Ă€r Verkligheten bara ett SkĂ€mt, för andra Ă€r den Överlevnad och sen finns det dom fortfarande tror pĂ„ all Bullshit som finns runt omkring dem.

Natt och Dag flyter samman, har inte funnits nÄgon rytmik alls sista veckan. Allt hÀnger pÄ nÀr var och hur det Àr vÀldigt Frustrerande att gÄ runt och inget veta eller att inte se nÄgot Ljus i tunneln.

Hur mycket jag Àn lider för dej sÄ finns det ingen som vet hur ont du har det.
Hur hÄrt du tar det eller hur mycket din kropp kÀmpar.
Älskade Joel du mĂ„ste bli frisk <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0