Finns Du ?!?!!

En Himmel sĂ„ BlĂ„ och en SoooL skarp som fĂ„... Ändlösa Tankar.
KÀnns soman bÀr pÄ
En tung gatsten inombords, om det Àr utmattning av gÄngen tid eller bara sjÀlen som sÀger sitt vet jag inte.
MÄnga mÄsten blev genast fler som om inte skottkÀrran Àr tung nog sÄ va det ett mÄste att det stackars hjulet fick punktering ocksÄ.
Även om jag tror pĂ„ ett högre vĂ€sen sĂ„ mĂ„ste det komma nĂ„got bra ur detta med tanke pĂ„ hur lĂ„ng vĂ€gen har varit.
Man kan ha tuffa tider, Man kan ha ups and downs och komma starkare ur saker. Men nÀr det gÄr sÄ lÄngt att man inte lÀngre kan se bak, fram , ut eller in sÄ vad lÀmnas hjÀrnan att handskas med dÄ?!
FörstÄelse Àr ett ord mÄnga borde tÀnka pÄ bÄde en och tvÄ gÄnger extra varje dag, det finns alltid en anledning att mÀnniskor gör som mÀnniskor gör. Allt Àr inte av ondo, alla Àr bara inte lika lÄngt i sina utvecklingar eller pÄ sina livs stigar. Att dömma Àr hÄrt att bli dömd Àr HÄrdare.
Att stÄ med sÄ mÄnga svar utan att stÀlla frÄgor som egentligen inte Àr sÄ stora just i detta nu gör det svÄrare att sortera va som Àr vÀrt att bÀra pÄ och vad som Àr vÀrt att slÀppa taget om.
Det kan vara allt frÄn smÄ smÄ handlingar till stora livs viktiga beslut ÀndÄ sÄ finns dÀr inget annat val Àn att handla efter bÀsta förmÄgan dÀr och dÄ.

En sak har jag lÀrt mig genom allt detta Àn sÄlÀnge... Och det Àr oavsett hur man Àn organiserar upp saker och fixar i förebyggande syfte sÄ faller hela korthuset om ett kort i ledet inte hÄller de andra samman.
Om man dÄ vÀger in att allt blor kaos och verkliga hÀndelser eller livsavgörande saker sker sÄ krÀvs ÀndÄ att alfa honan stÄr pÄ sin plats för att inte stammen ska löpa amock.
Ibland önskar jag bara att jag inte behövde vara sÄ stark hela tiden.
Att jag hade en Alfa Hane att luta mig tillbaka mot.
DÀr jag med trygghet kan kÀnna mig liten och bara fÄ tröst.
NÄgon som bara kan göra mig Lycklig pÄ ett sÀtt som ingen annan kan.
NÄgon som man med stundvis kan kÀnna sig som ett.
NÄgon som bara vet att man skulle bli stolt över att alltid kÀnna sig som nummer ett.

NÄgon som förstÄr mina tankar Àven om allt blir sagt men kanske inte alltid blir rÀtt.

Finns Du?!? <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0