My Perfect Life...

Jag vet inte hur eller i vilken Ànde jag ska börja den hÀr bloggen... Klyshe ;) ;)
If You Dont Like It, Dont Read It!!!

**** Tack****
Jag har lÀrt mig massor sen jag trÀffade dej, jag har öppnat sÄ mÄnga nya portar i mitt inre som jag inte trodde fanns. Jag har för första gÄngen kÀnnt kÀnslan av lycka, vÄgat drömma och insett att ingen mÀnniska Àr felfri inte ens du...
Jag har lĂ€rt mig att oavsett hur stark man Ă€n tror att kĂ€rleken Ă€r eller hur Ă€rliga Ă€n motiven verkar sĂ„ kan allt bara precis gĂ„ rakt ner i diket nĂ€r man minst anar det och det enda jag Ă„ngrar i allt detta Ă€r att jag inte kunde trĂ€ffa dej tidigare sĂ„ jag hade fĂ„tt Älska dej lite lĂ€ngre tid... Men ödet avgör möten av en anledning...

Skillnaden Àr att jag vet hur det kan kÀnnas att vakna lycklig.... Att nÀr Magi ibland kan fÄ en att tappa andan Àr den sÀllsynt och att romantiken kan flöda om man bara aldrig slutar försöka....

Jag kommer aldrig nÄnsin tillÄta mig sjÀlv att bli det dÀr Bittra... Hatiska... Vraket igen som jag var nÀr vi trÀffades.
Jag tÀnker hÄlla alla dörrar öppna för nya intryck... Nya MÀnniskor... Nya möjligheter... För nÄn stanns dÀr ute finns Mannen som faktiskt Àr redo att göra upp mÄl... Skapa gemensamma drömmar... Resa... Hus... Gifta sig... Barn ect ect
Jag kÀnde att jag nÄtt den punkten att jag va redo att skapa nÄgot stabilt... Nu fÄr jag istÀllet fortsÀtta sörja tills dagen kommer dÀr det slutar göra ont... DÀr hjÀrtat kan slÀppa taget och lÄta en ny era uppstÄ... Det fÄr ta den tid det tar <3
För mig var du Perfekt det gör nog mest ont för att jag trodde... Verkligen trodde du kÀnde likadant...

För Allt detta Àr jag mot dej tacksam...

****Sveket****

Men sveket jag kÀnner frÄn dej vet jag inte om jag kommer kunna förstÄ nÄnsin eller FörlÄta...

Jag anser att hade du kÀnnt allt det dÀr du sagt under hela den hÀr sista mÄnaden med innehÄll av ALLT... SÄ hade inte ens tanken eller intresset av att sÀtta andra tjejjer funnits dÀr.... Du hade ocksÄ sagt ifrÄn innan att du ville trÀffa andra sÄ jag hade haft en valmöjlighet om jag ville fortsÀtta vÄrt bakom "kulisserna"... Om du hade kÀnnt det du sagt.... Du hade aldrig gjort som du gjorde i en stad dÀr alla kÀnner alla sÄ öppet sÄ du mÄste ha förstÄtt att jag skulle fÄ veta... I mitt huve kommer frÄgan om du gjorde en medveten handling för att sÄra nÀr du inte ens kunde vara diskret.
Största sveket var inte att jag kÀnde mig sÄ lurad utan att vi kört raka öppna rör hela vÀgen sÄ va du tvungen att Krossa mitt hjÀrta med ett sÄnt hÀr beteende... Det var det sista jag trodde om dej.

" Jag var din Dröm som Blev din Verklighet"
" Du var Min Dröm som Blev Min Mardröm"

Även Solen GĂ„r Ner I Paradiset Och Kylan TrĂ€nger Sig Utan Möjlighet Att PĂ„verka...

******Gaddningen *****kommer det tusen frĂ„gor om hela tiden... Ångrar jag den?!?!
ALDRIG... Inte en enda gÄng fast lÀget Àr som det Àr... Den symboliserar sÄ mycket mer Àn bara just relationens betydelse... Allt jag vÄgade... Allt inre som öppnades... Den symboliserar Àven Hopp och tro om nÄgot större Àn allt annat... Och sÄ klart SmÀrta!

**** Mormor****

Även om ett brustet hjĂ€rta Ă€r hĂ„rt nog att vakna med varje dag sĂ„ har skillnaden och betydelsen pĂ„ liv och död samtidigt visats sig sĂ„ Starkt... Allt rasade innom loppet av dagar...
MÀnniskor som betyder sÄ mycket för mig Àr nÀra att försvinna sÄ min sjÀl bara skriker... Allt ja hade önskat jag kunde ha gjort kommer inte göra nÄgon som helst skillnad för den snara framtiden som vÀntar... Jag mÄr dÄligt och skÀmms för att jag inte fixar att se dej tyna bort sÄ fort och du som alltid betytt sÄ mycket för mig varit sÄ viktig hela mitt liv..... Jag har inte funnits dÀr som jag borde... Och all tid som gÄtt förlorad för att jag inte vet vad jag ska göra eller hur jag ska kunna finnas dÀr.... Stööööd... NÀrhet... Styrka mentalt men inte fysiskt.... FörlÄt! FörlÄt! FörlÄt!!

Min Tankar Finns StÀndigt hos Dej <3
Jag Àr bara sÄ rÀdd... RÀdd för att du ska tycka att jag svikit dej... <3

LÀrdomen att ta vara pÄ varje soluppgÄng man fÄr... Njuta varje sekund... Ge sÄ mycket kÀrlek man bara kan... Och att lÄta Karma ta hand om resten...

"What Evers Meant To Be, Will Work Out Perfectly"

Over N Out!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0