Havets Storm...

Det Àr verkligen inte bra dag idag...


Sömnlös utan att kunna pÄverka... Tankarna springer okontrollerat runt i huvet pÄ mig... Varje andetag gör ont... Hur arg jag Àn Àr pÄ dej... Hur mycket fakta jag Àn har att smÀlta... SÄ det kÀnns det bara sÄ ofattbart och fullkomligt surrealistiskt... DÀr finns sÄ mycket jag önskar sÄ hÄrt att jag hunnit berÀtta innan allt blev sÄhÀr... Krypit upp i din famn... Blundat hÄrt och kÀnnt tröst för allt annat som Àr sÄ stort att drt inte finns nÄn rÀddning... Innan hjÀrtat gÄtt sönder... Jag har sÄ mycket jag ska vara tacksam för i mitt liv egentligen och jag kan inte hÄlla ögonen öppna för att orka se... FAAAAAN!!!!

Hur mÄnga som Àn finns dÀr för att trösta sÄ lÄser jag ÀndÄ in mig mer Àn ibland för att kÀnna smÀrtan tills kroppen blir sÄ trött och bara somnar av utmattning... Det vÀrsta av allt Àr att jag tror du lÀser hÀr inne och pÄ ett sÀtt vill jag inte att du ska veta hur jag mÄr... Könns som det blir lÀttare att slippa sÀnka garden mot nÄgon.... Men jag har ingen annan stanns jag kan uttrycka allt... Att bÀra Àr alldeles för tungt.

Alla sÀger att jag bara Àr styrkan sjÀlv och att detta Àr ingenting emot alla andra hemska saker jag gÄtt igenom... Och att du inte Àr vÀrd mina tÄrar....

Men hur kan man vÀrdera vilket som Àr vÀrst nÀr det gör precis lika ont nu som dÄ?!?!

Jag har sĂ„ mĂ„nga runt mig som bryr sig Älskar och verkligen finns dĂ€r... Varför kĂ€nner jag mig dĂ„ sĂ„ jĂ€vla ensam?!?

Jag kommer ju för fan inte ens ihÄg vad jag har skrivit eller om sakerna bara upprepas i takt med tankarna som bara spinner...

Jag vill inte mÄ sÄhÀr mer... Jag önskar jag bara kunde stÀnga av varje gÄng tidvattnet kommer... Vad Àr mÄnen utan solen? Vad Àr luft utan vatten?! Sommar utan vinter?! Precis lika halvdant och sjaskigt som jag utan dej... Samtidigt kÀnner jag om och om igen ser den helvetes videon i huvet...hur du bara trampar sönder allt som
Var vÀrt nÄt... Allt som var fint... Allt som var vi...

Och det vÀrsta Àr att Jag inte ens kÀnner mig sjÀlv lÀngre... Det Àr en sÄ skrÀmmande kÀnsla att vara vilsen i skogen dÀr alla andra tror... Tror och tror...men ingen nÄgot egentligen vet...

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0