Gossip 2000 thanx...

Du Àr sÄ dum som tror... Jag antog att du var smartare Àn sÄ... Men skenet kan ju bedra. Man har ju provat den förr utöver detta sÄ finns drt inget mer irriterande Àn moral poliser som ser sig sjÀlv och sitt eget betende som mer eller mindre ok Àn andras.... Jag minns nÀr du var en av dem som stod fast vid att aldrig dömma andra innan man rensat framför sin egen dörr....

Att sÀtta sig sjÀlv pÄ en pidestal och se ner pÄ andra mÀnniskor Àr ett otilÄtet betende som inte tar en nÄgon stanns och utvecklingen bara stÄr alldeles stilla... Tur att jag lÀmnade min pedistal sÄ du kunde ta plats dÀr....

För varje gÄng lÀr jag mig bara mer om vart du egentligen stÄtt och vad jag egentligen betytt i din vÀrld....

Kan du inte bÀttre Àn sÄhÀr sÄ Àr du inte vÀrd min tid... Thats It!

Idag... Solen lyser... Och det Àr dags för nÀsta foto session... KÀnns inte direkt nervöst utan mer som en utmaning inför dagens tema... Glamour vs Street Rock

NÀsta del mÄl pÄ listan snart slutfört kÀnns sjukt spÀnnande och se hur utfallet blir.... Jag Àr hundra pÄ att det i all fall blir bÀttre Àn det förra momentet och det kommer defenitivt stt öppna dörrar som pÄverkar min enhet vÀldigt positivt.

Im Gona Make This Happend, Even If Im On My Own <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0