Fuck it... Fuck You... Fuck off!!!



ÄRLIGHET Ă€r en dyrbar gĂ„va endast mĂ€nniskor med HJÄRTA brukar.... JAG fĂ„r vĂ€l skylla mig SJÄLV att jag förvĂ€ntade mig den av sĂ„ BILLIGA mĂ€nniskor!!!

En dag kommer du vakna upp och inse vad du har Förlorat... Samtidigt kommer jag vakna upp intill Han som redan visste vad han Har...

Kan pÄgÄ i evighet det hÀr...

KÀnner mig bara sÄ jÀvla DUM att jag nÄnsin trott pÄ din Bullshit...

Antar att dÀr kommer en dag nÀr HjÀrtat inser lögnen HjÀrnan redan visste... En dag nÀr det slutar göra ont...sÄ ont.. SÄ ont... En dag nÀr jag böjjer mig ner och borstar bort skiten frÄn knÀna och reser mig upp ...Höjjer ribban... Ler mot solen och gÄr vidare....

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0