BĂ€ttre


Det könns som en bÀttre dag idag....

Kröp upp hos killarna igÄr och slockna framför en film... Till och med soffan kÀnns stor och tom...

Som plÄster pÄ sÄren tror jag, jag blivit sjuk... Fett med vÀrk i hela kroppen... Fryser som fan... NÀr det till och med gör ont att lyfta cola glaset dÄ Àr nÄt allvarligt fel...SÄ i den hÀr kyliga vintervÀrlden med regn sÄ hade en hel helg med sÀnghÀng tre tusen suttit sÄ fett rÀtt... Men sÄ blir d inte!

Impulser till tusen haglar in... Malmö flickorna... Mala Julle Style...Göteborg... Barcelona ftw... Besluts Ängest delux!

Jag tror aldrig jag nÄnsin varit sÄ förvirrad i hela mitt liv...
Men jag antar att det Àr sÄhÀr det ska vara... Och att all pusselbitarna ramlar pÄ plats förr eller senare.

HayleY <3
Hon Àr nog de mest unika i sitt slag... Det finns inte en tanke som passerar förbi utan att hon kommer och trycker sig nÀra.... Det Àr precis som att hon bara vet vad jag behöver.... Extra mamma blev hon ju till den lilla vilsna bebisen... Men klart att hon ska tro att det Àr hennes mamma... Ser jÀvligt kul ut nÀr hon försöker fÄ dia en katt som Àr lika stor som en av hennes egna tassar :P :P
KĂ€rlek <3 <3 <3

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0