2012-09-29....

Fredag Igen.... Tycker dagarna springer sÄ himla fort... Stod pÄ
Balkan idag och kĂ€nde solens strĂ„lar mot kinden, hade schyssta beats i lurarna, kĂ€nde hur gungandet tog över den dĂ€r stunden och tog mig till hovdala och utsikten ner mot sjön en varm sommardag... Även om dom dagarna va fĂ„ sĂ„ finns dom kvar dĂ€r inne och vĂ€rmen spred sig genom kroppen... SĂ„ jag skyndade ut pĂ„ en promenad genom stan... Hade sjukt mĂ„nga mĂ„sten men nĂ„got sĂ€tt trollades stressen bort av det konstanta tonerna som bĂ„de kan förtrolla och skrĂ€mma... Vore sinnestömningen en lĂ„t nu sĂ„ skulle det vara just den... Haldolium - All my Life


Imorgon Àr en ny dag, En ny verklighet som betyder mycket pÄ mÄnga sÀtt magiska talet 29/9... Men frÀmst sÄ Àr det lill tösens födelsedag och förhoppningarna Àr ju sÄ klart stora... Om hon bara visste vad som vÀntar <3
Redan 7 Är tiden bara springer ivÀg, SjÀlvstÀndig och stark som fÄ.... Vart tog min lilla bebis vÀgen ?!?!
Jaja förberedelserna för Hello Kitty tÄrtan Àr gjorda frÄn grunden sÄklart...
Nu vÀntar bara mamma pÄ ett positivt besked frÄn annat hÄll sÄ kanske vi har mer att fira <3 <3 <3

NÄnstanns tror jag pÄ att meningen med i vilken ordning saker sker Àr för att det via spridda skurar hade varit vÀldigt mycket jobbigare psykiskt att ta smÀllarna Àn nÀr det duggar tÀtt... För samtidigt som allting kÀnns totalt meningslöst sÄ kommer den dÀr surviver instinkten fram som bara vissa sitter pÄ och det gör att man orkar dra vagnen vidare hur tungt det Àn Àr och Àr tacksam för sjukt mycket högre saker som livet sjÀlvt Àn man kanske varit annars.

En vÀldigt klok dam som betyder vÀldigt mycket sa en dag... " " det Àr viktigt att lÀra sig förlÄta andra mÀnniskors misstag, för tÀnk att vakna upp dagen efter sÄ finns dem inte mer... Vad som helst kan hÀnda varje minut som hjÀrtat slÄr " "

Jo det Àr sant men samtidigt Àr det nog just den biten jag inte kommit nÄgon stanns i nÀr det gÀller det personliga planet... Det Àr ocksÄ de som jag inte hittar verktygen till... Hur ska man kunna förlÄta nÄgot som gör sÄ ont att man automatiskt sÀtter upp en mur kring det och bara gömmer det lÄngt inombords?!

Lite det dÀr med att leva i nuet i konflikt med jaget som behöver lÀka... Jag Àr inte redo för att hela karusellen ska börja om igen... KÀnns som historien kommer upprepa sig till den dan man stÄr pÄ spÄret och Àr redo att gÄ pÄ tÄget till nya Àventyr...

" NÀr Tid Och Rum StÄr RÀtt Med Klar StjÀrnhimmel "

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0