Salig Blandning Av Tankar PĂ„ VĂ€g...

Jag mĂ„ste nog börja med att sĂ€ga Faaan Vad Jag Älskar FĂ€rg!!!
InsÄg vidden av att ha en jÀkligt schysst röv i jeans... Men kom till himlen nÀr insikten om att hela höstens sortiment Àr sjuuukt fÀrgstarkt... Snacka om att nya ideer föddes i min redan sÄ pastell fÀrgade hjÀrna.... Blev ett rejÀlt lyft för garderoben :P
Rosa, Lila , turkos, röd , Grön you name it .... Jag mÄste ha det :)

LÀgger man dÄ till en schysst brÀnna rosa jeans, svart topp och Neon rosa linne... Blir ju kÄt av sig egen spegelbild... Behövs det nÄn annan dÄ?!
Knappast ;)

Helgen gick sÄ mycket fortare Àn jag trodde... Med nÄgra mindre vakna timmar Àn jag tÀnkt mig... KÀnns som att nÀr det blir för mycket slappande sÄ blir kroppen automatiskt tröttare av nÄn anledning... LÄg och drog mig alldeles för lÀnge idag dessutom och det blir ju kul att försöka somna ikvÀll...

Viktig dag imorgon... Ett möte som kommer bli en stÀndig pÄminnelse om att jag dragit lasset hela vÀgen hit.
KÀnns riktigt bra att det i slutÀndan ger utdelning för allt <3

Det visar bara Äterigen att om man bara stÄr för det man tror pÄ och gör det som kÀnns rÀtt nÀr det kÀnns rÀtt sÄ Àr det tillrÀckligt för att nÄ vilket mÄl man Àn satt upp.... Tro mig att just denna pÄminnelse lÀr jag lÀsa hundra gÄnger nÀsta gÄng allt rasar pÄ nÄn vÀnster... Just för att komma ihÄg allt om viljan och möjligheten.

Det gÄr bra nu... Allt flyter igen... FrÄgan Àr dÄ varför allt inte kan flyta samtidigt?!
Precis som att man fĂ„r vĂ€lja antingen eller pĂ„ sĂ€tt.... Ekonomi + dĂ„ Ă€r Jobb som suger... Är jobbet pĂ„ + Ja dĂ„ kan man ge sig fan pĂ„ att KĂ€rleken gĂ„r Ă„t helvete...
Harmoni in my ass !!! Men det Àr klart dÀr har du redan varit och det var ju tydligen inte tillrÀckligt :P

GÄtor , Mystik, Magi och allt annat som pÄverkar... Fastnar... Lossnar bara för att man ska ut i skogen sÄdÀr lagom vilsen och osÀker igen.
OMG btw vilka knep som tas till sĂ„ fort dom inser att man Ă€r singel... Är det inte smutskastning pĂ„ hög nivĂ„ sĂ„ Ă€r det andra fula knep för att kanske kan fĂ„ sig ett nyp... Jag ligger inte pĂ„ den nivĂ„n för att jag har valt att se rakt igenom och har lĂ€rt mig att alla vill ha en del av kakan... Alla som inte har ett eget liv vill gĂ€rna kĂ€nns sig lite mer... Lite bĂ€ttre... Lite nĂ€rmre...
Ibland kan allt könnas som en dimma utan dess like samtidigt sÄ mÄste man försöka se saker ur fler perspektiv hur svÄrt det Àn kan va eller hur hÄrda ord man sjÀlv kastat sÄ Àr det bÀsta att vara backa frÄn grytan istÀllet för att försöka lÀgga locket pÄ... Backa till lagom avstÄnd för att se vad som Àr vÀrt att hÄlla tag i och vilka man vill ha inÀrheten eller intill sig...
Är det inte lite sĂ„ dĂ„? Alla borde byta problem med varann för alla andra verkar ju ha sĂ„ himla bra lösningar pĂ„ allt som egentligen ingen vet ett skit om...

Uuusch !!! Jag har Lyssnat Klart PĂ„ Tramset... Har du?!

Saknad?!
Finns sÄ mycket jag kunnat sÀga om den saken, men dÄ tolkas det fel.
Eller sÄ önskas de att saker kunde varit annorlunda... Men men kommer alltid... Jag brinner utan att be om nÄd.. Jag tÀnker leva till fullo utan att be om osÀkra rÄd.



" I can be strong, I can be tough.. But with you, its not like that at all..
Theres a girl that gives a shit, Behind this wall.. You just walked thrue it.
I remember all those crazy Things you said, You keept them running thrue my head... You are always there... You are Everywhere.. But right now i Wish You Where Here... Damn damn damn! "

But anyway... Jag har kommit för att stanna och Jag ska hitta min stig för ödet har sagt sÄ

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0