Mind-Map ftw...

SÄ dÄ var man hÀr igen... Efter ett litet avbrott sÄ Àr det vÀl dags att fylla pÄ det konstanta tuggandet av misslyckanden, lÀrdommar och lyckorus.... För det Àr vÀl ÀndÄ dÀrför man fortsÀtter sitt skrivande... För sin egen skull... Efter sina egna erfarenheter eller?!
Sen att andra kan lÀsa det offentligt rör vÀl kanske inte mig i ryggen sÄ mycket.... Men man ser ju tydligt i statistiken hur var och nÀr det Àr som intressantast ;) ;)

För ett tag sen gjorde jag upp nya listor... Egna listor... Som en pÄminnelse av vad som behövs i mitt liv för att jag ska mÄ bra... Allt Àr inte tvunget att vara just exakt sÄdÀr hundra procent lika som antalet punkter men viljan, kÀnslan och tankarna ska ju peka Ät just det dÀr hÄllet för att det ska vara hÄllbart i lÀngden inom allt i livet egentligen :) :)

Min personliga styrka Àr fortfarande sÄdÀr pÄ topp och Àven om saker sÀkert kan kÀnnas svejjiga av olika skÀl sÄ Àr jag fortfarande pÄ rÀtt spÄr... Mitt spÄr !

Det Àr lite som nÀr man kÀnner sig sÄdÀr trygg i allt annat man tar i sÄ bara uppenbarar sig det dÀr man saknar och har saknat ett tag.... Det dÀr sjÀlvklara som man bara hÄllt dörren stÀngd till... För vad egentligen?!?!

Jag har en tanke.... Eller jag har fler...

Samtidigt som det ser ut som allting faller i sÀr.... SÄ faller faktiskt allt pÄ sin plats hur konstigt de Àn lÄter... FrÄgetecken Àr bara just dÀr för att sjÀlva frÄgan stannat i tankarna.... Det Àr klart att dÀr finns en del rÀdsla men nÀr gör det inte det...
Hur kan nÄgot som verkar sÄ skrÀmmande samtidigt vara en av dom mest trygga punkterna?!

Jag har i allfall fĂ„tt min mind map klar... Jag vet mitt mĂ„l... Jag vet vad som krĂ€vs... FrĂ„gan Ă€r bara om Önskan om Perfektion kan uppfyllas eller om det förblir just en Önskan...

Endast tiden kommer ge mig svar pÄ den ekvationen ;)

" It Really Just Take One Second To Realize Why Its You..."


Over N Out!!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0