HjÀrtats GÄng...

Ibland fÄr man inte alltid pÄverka livets val.. Och man kan inte alltid förutse nÀr tiden Àr inne eller nÀr livet Àr försent... Jag har sÄ mÄnga olika viljor inom mig som bara pÄ nÄt sÀtt försöker enas till en.... En som jag kan leva med nÀr det de vÀl Àr försent att Ängra sig...
Listar man rÀdslan för vad som skrÀmmer mest sÄ Àr det vÀl sÄ att jag respekterar dej sÄ högt... Du har under hela mitt liv gett mig sÄ mÄnga möjligheter som inte mÄnga andra barn fÄtt... Samtidigt som du alltid sett hur svÄr vÀgen har varit.

Jag har sett stors delar av vÀrlden, jag rest sÄ mycket att jag inser hur sjÀlvstÀndig det har gjort mig.... I en paralell vÀrld dÀr jag inte hörde hemma nÄgon stanns. Inte förrÀn nu har jag hittat hem till min enhet till min egen familj det mest sorgsna i det Àr att du aldrig kommer fÄ se hur bra jobb du gjort frÄn början.

DÀr finns sÄ mÄnga dÀr ute som inte inser vilken tur dom har, att ha varandra sÄ nÀra sÄ att banden kÀnns sÄ starka.
Mitt uppdrag hÀr Àr att lÀra mig förlÄta det förflutna för att slÀppa taget och gÄ framÄt....


Du finns i mitt HjÀrta, Du finns i vÄrt HjÀrta... Det svÄraste Àr att avsluta varje grej för det för oss ocksÄ nÀrmre avslutet dÀr du försvinner och jag blir kvar....


Oven N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0