Dilerium Episod 2 <3

En cirkel av oenighet kan börja... I en surrealistigt spiral dÀr mÄnga skulle ha svÄrt att finna sin verklighet, dÀr lever jag min vÀg. Som för mig Àr det mest sjÀlvklara eller det mest realistiska för min mest framgÄngsrika utveckling bak och fram, ut och in , upp och ner samtidigt som en uppenbarelse av framtiden visar smÄ smÄ spÄr av vÀgledning.

En pil visar upp en annan visar ner men jag kan stolt sÀga att jag tar pisten down the hill för att fÄ upp sÄn hastighet att vÀcket över krönet kÀnnns som en mjuk
Smekning mot min kind.

Jag Àr lite som den dÀr pÀrlan som bara mÄste skilja mig ur mÀngden med en annan fÀrg medans alla andra hÄller ett stadigt tag om samhÀllets moraler och principer sÄ skapar mitt eget dilerium som bara nÄgra fÄ likasinnade förstÄr.


En plats dÀr energierna Àr sÄ starka att kÀnslan blir sÄ behaglig att ingen vill lÀmna bubblan.
Men nÀr dagen vÀl kommer till ett slut... Och minnena vi skapar, besluten vi tar och den fullstÀndiga lycka som skapats i bubblan dÀr kan vi somna med ett leende pÄ lÀpparna för bara vetskapen att morgondagen har nya möjligheter nya chanser att uttnyttjas fullt ut med den vÀrdefulla tiden vi har... LÄngt frÄn huvebry av andras syn.
DÀr fördommar, Äsikter och outvecklade sinnen som tynger andra mÀnniskor förvandlas till ett stoft som bara försvinner i skyn.
DÀr Àr platsen... Det Àr nyckeln.... Det Àr Framtiden som min tanke har skapat den <3 <3 <3

Over N Out!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0