<3 Jag... <3



Jag tror inte att jag tÀnkt sÄ mycket pÄ lÀnge som jag gjort sista dagarna och Àven om jag Àr kÀnd för att analysera över max sÄ Àr det nog lite sÄn jag Àr att jag behöver sortera i huvet innan jag tar beslut som annars kan bli ganska spontana och dÀrmed inte alltid dom BÀsta.

Hur mycket man Àn kan fokusera pÄ att inte tappa eller Àndra spÄr sÄ Àr det ju ibland nödvÀndigt för att öppna dom dÀr dörrarna till allt som kan bli en nystart eller nya tankegÄngar.... Det Àr ju samtidigt ett positivt sÀtt att utvecklas
och gÄ framÄt bÄde pÄ gott och ont...


Varför Àr jag sÄ Stark fortfarande?! VÄgor sköljer över mitt medvetande hela tiden... Jag hade ett samtal igÄr med en som betyder vÀldigt mycket för mig... Det var bland annat om tankegÄngar och hur mÄnga former av dom som kan gÄ i skallen samtidigt... Jag har nog alltid vetat att jag Àr inte som alla andra men samtidigt sÄ börjar jag nu förstÄ och har accepterat att mitt tÀnkande.... Allt det dÀr med att analysera inte alls bara Àr som jag tÀnker innanför boxen utan jag tÀnker allt det dÀr med dÄtid, nutid och framtid i varje grej automatiskt ser alla senarion i förvÀg.... Det kÀnns sÄ lÀskigt att veta att andra kan kÀnna samma sak eller förstÄ hur och varför jag hanterar allt som jag gör....

NÀr jag Àr Glad sÄ pirrrar det verkligen i hela kroppen.... NÀr jag Àr Arg sÄ skakar varje molekyl hela vÀgen ut i finger spetsarna.... NÀr jag Àr Deppig sÄ kÀnns den lÄga energin i varje ord, rörelse eller tanke lÄnga vÀgar frÄn sjÀlens tomma eko, och nÀr Jag Àr SÄrad sÄ rasar hela min vÀrld av den enorma SmÀrta HjÀrtat kÀnner.... NÀr jag dÀremot Àr Lycklig SÄ finns det inte ett hinder pÄ vÀgen som kan Stoppa Mig frÄn att nÄ mitt MÄl.....

Svaret pÄ FrÄgan om varför jag fortfarande Àr sÄ Stark......

För att Jag har Acceptera Mig för den Jag Àr och Faktiskt Börjar FörstÄ Varför Jag Gör Som Jag Gör... Det kommer hjÀlpa mig att vidare utvecklas Till det BÀsta Jaget som Jag kan bli.... Och insikten att livet Àr en skola som aldrig tar slut.... För den dagen nÀr allt uppnÄt Perfektion dÄ hör vi inte heller hemma hÀr pÄ Jorden....


This is our mission.... Of course we can make it!

Oven N Out!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0