<3 Ängeln <3

Idag har varit en omtumlande dag... Jag har sett saker jag aldrig trodde jag skulle se... Allt jag hade en bild av Àr bara som bortblÄst, och allt ska hyschas för att det ska kÀnnas lÀttare för andra... Jag va stark nÀr jag var dÀr... Jag höll din hand och lova att allting var bra. Jag lova att alltid göra mitt bÀsta och att aldrig sluta kÀmpa för barnens skull... Jag lovade nÀr jag gick dÀrifrÄn att jag skulle komma tillbaka men jag insÄg nÀr jag lÀmna rummet att du sÀkert inte Àr kvar dÀr nÀr jag ÄtervÀnder....

SÄ mÄnga mÀnniskor du gjort sÄ mycket för pÄ alla era resor större delen av Ären för andra mÀnniskor, hjÀlpt fattiga pÄ gatan med mat för dagen, gett gatubarn hopp om bÀttre framtid, istÀllet för att bara skÀnka pengar faktislt Äkt till drabbade omrÄden med saker som för oss hÀr hemma Àr sjÀkvklara.... Glasögon, nalle och snuttlasar , mat listan tar aldrig slut.....

Inombords ser jag lekfullt pĂ„ alla minnen som finns kvar... Minnen som utan dej aldrig skulle ha skapats.... Du hĂ€mta mig pĂ„ dagis, fritids eller skolan, lyckan varje gĂ„ng jag insĂ„g att jag skulle Ă„ka till mormor över helgen... Började alltid med att handla för att sluta i nĂ„got Ă€ventyr pĂ„ torpet oftast med min Ă€ldre kusin.... Vi gjorde allt om helgerna fiska, laga de vi fĂ„ngat. Jaga . Bygga. Paddla. Skridskor. Picnic. Åka motorcykel runt halva europa. För att inte prata om alla dessa resor varje Ă„r frĂ„n att jag var tre mĂ„nader gammal... Jag har sett sĂ„ mycket... Störst va nog första resan till Usa... Bila FTW... Jag menar hur mĂ„nga fĂ„r den chansen... Se New York som en början... Hela kustremsan... Miami... Florida... Orlando.. Disney Land... Nasa Space center... Finns sĂ„ mycket sĂ„ ja hade inte ens kunnat fĂ„ plats i bloggen.... LĂ€gg bara till alla dess roadtrips till danmark varje mĂ„nad... Alltid fast fokus... Alltid nya planer... SĂ„ mĂ„nga platser sĂ„ mycket kĂ€rlek.... Mitt första sommarjobb pĂ„ firman... Allt sitter kvar som en tacksam tĂ„r pĂ„ insidan....
Jag blev vÀl tappad dÀr ett tag i tonÄren men ÄtervÀnde hem nÀr tvill blev till... Ultraljuden, förlossning, första tiden efterÄt .... DÄ fanns ni dÀr :)

HÄrt, RÀttvist och KÀrleksfullt.... Respekt lÀrde jag mig dÀr.... Hela kampen nÀr helvetet bröt lös... SÄ rÀdda ni min sits...
Nu Àr jag maktlös med bara en massa minnen jag kan inte sudda ut det faktum att jag inte kunde göra nÄt... Men samtidigt vill jag du ska veta att du inte behöver vara orolig över allt... Jag har löst de mesta och resten kommer av sig sjÀlv... Jag har insett att min fighter vilja den kommer nÄgonstanns ifrÄn och du har lÀrt mig allt jag behöver....

Gud har hĂ€mtat hem sin Finaste Ängel....Vila I Frid... Min Mormor <3
Evigt Älskad, Evigt Saknad <3

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0