Love In My Mind <3

Egentligen borde jag sova... Men huvet maler och maler... I vanliga fall skriver jag ju om saker som hänt eller saker som förändrat mig eller min omgivning.... Just idag saknar jag mannens närhet lite extra... Lite mer... Fast jag inte varit utan honom särskilt länge och jag vet han är min imorgon.... Kanske är det allvaret som kryper på eller bara saknaden av någon man känner sig ett med....
Vissa stunder av allvar kan ibland vara dom bästa att vakna upp till.... Känna sig trygg och skyddad i en famn där man kan vara sig själv och ändå vara Älskad <3 Lite Extra... Lite Mer .... Lika Kär som från Första början... Bara mycket djupare rotad Kärlek.... Finast är han <3
Längtan Spänningen Önskan ligger runt hörnet och bara ett ögonblick av vår tid har ägt rum.... Jag är bara din <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihĂĄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0