LISTOR FTW!!

Sjukt utrÄkad faktiskt... Mitt i allt kaos som varit insÄg jag nÄgot... Hur jag Àn vÀnder och vrider pÄ saker lyckas lösa problem efter problem... LÀra mig att fast saker kÀnns mörkt eller tungt eller nÄgot hÀnder som i vanliga fall skulle fÄ mig att skrika rakt ut... SÄ behöll jag lugnet, kontrollen och defenitivt humöret... Ett bra steg framÄt, inte för andra men för mig sjÀlv...
Jag insÄg att jag valt att gÄ miste om saker för att tiden ii te va rÀtt...
Min tvÄ mÄnaders plan blev tre mÄnader men de gör egentligen inte sÄ stor skillnad för ljuset Àr pÄ min vÀg och jag vet det kommer... Betar av punkt efter punkt...
‱ sista rycket i gamla lgh sĂ„ jag kan lĂ€mna den
‱ möte nĂ€sta vecka ang Joel , underskrift dĂ€r sen Ă€r det klart
‱ organisera klart nya lgh
‱ och sist men ibland störst JOBBA
Inser hur mycket man saknar gemenskapen och drivet
Möjligheten och viljan börjar komma tillbaka, chansen fanns dÀr men omöjliga tider gjorde att jag va tvungen att sÀtta barnen frÀmst men dÄ ocksÄ missa en chefs post som hade gynnat i lÀngden... Det va sjukt tufft... KÀnns som jag mÄste hitta en annan bana eller sadla om inom ett annat yrke om jag ska nÄ dit samtidigt som vi ska mÄ bra av det alla...
Skam den som ger sig... SÄ dags att göra slut pÄ listan sÄ en ny Era kan ta plats....

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0