KÀrlek utan grÀnser...

Andas in och kĂ€nner att luften blivit mycket lĂ€ttare... KĂ€nner hur jag bara vill ligga i evigheter och studera dej in i minsta detalj... Jag kĂ€nde tryggheten igĂ„r... VĂ€rmen frĂ„n din famn... Att jag Älskar dej tusen gĂ„nger om Ă€r ingen hemlighet... Att du fĂ„r mina Ă„dror och koka nĂ€r du Ă€r dum Ă€r knappast heller nĂ„got konstigt... Men om jag skulle vĂ€lja idag ifall jag kan leva med dina brister skulle jag utan att tveka svara defenitivt... För nĂ€r vi Ă€r vi finns dĂ€r ingenting som kan stoppa mig... DĂ€r finns ingenting i vĂ€rlden som kan fĂ„ mig att stanna upp eller avbryta... Du Ă€r hela min VĂ€rld.. Du Ă€r allt jag behöver... Du Ă€r min Daniel <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0