Time Change....

Tiden Ă€r det som ligger emot mig... En kĂ€nsla av att det finns sĂ„ mycket man vill göra och borde göra sĂ„ det slutar med att man inte gör nĂ„got alls... Helt sjukt dĂ„ligt samvete tills det brister och man blir tvungen att göra nĂ„got... Som en inre stress som ropar ditt namn gör upp listan Ă„t dej och bara vĂ€ntar pĂ„ att bocka av.... Drömmar.... Ibland gör dom mig tokig och ibland Ă€r dom min styrka med full Medvetenhet att nĂ„ varje mĂ„l... Jag vet var jag vill... Men dĂ€r Ă€r sĂ„ mycket jag vill kunna göra samtidigt som jag automatiskt begrĂ€nsar mig sjĂ€lv.... Det finns mycke jag aldrig sĂ€ger, inte för att allt har sĂ„ stor betydelse för andra utan som kanske hade gett mig en push sjĂ€lv... Som jag ser det nu sĂ„ finns det ingen Ă„tervĂ€ndo... Inget Ă€r till min nackdel sĂ„ lĂ€nge jag sjĂ€lv inte skapar ett hunder av det... Det krĂ€vs sĂ„ lite för att jag ska kĂ€nna mig sĂ„ lycklig... ÄndĂ„ sĂ€tter jag upp negativa tankar i huvet ibland som gror och skapar frĂ„getecken som egentligen inte finns... Det jag minst av allt förstĂ„r med mig sjĂ€lv Ă€r... Jag kan vara sĂ„ sĂ€ker, sĂ„ hĂ„rd, sĂ„ stark nĂ€r det kommer till att pĂ„verka min arbetssituation, nĂ€r det kommer till mina barn, nĂ€r det kommer till mina vĂ€nner och min familj.... Men ett stort Men... NĂ€r det kommer till mig sjĂ€lv eller det som jag anser att jag förtjĂ€nar.. DĂ€r backar jag.... Varför?!?! Jag vill inte hĂ„lla tillbaka.... Jag vill inte gĂ„ miste om mer av livet.... Detta Ă€r jag ..... Med brister som alla andra .... SĂ„ lĂ€nge viljan finns.. SĂ„ finns möjligheten <3 <3 <3 Over N Out


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0