S.O.S!!!

Jag tror.. Jag vill tro att vi har haft vĂ„rt första riktigta samtal utan pĂ„verkan eller brĂ„k... Det kĂ€nns konstigt men samtidigt som en lĂ€ttnad... Mycket som bĂ„da burit pĂ„ har varit detsamma utan att nĂ„gon sagt nĂ„t... Jag vet inte varför man fungerar sĂ„... För det har verkligen varit prat om annat Ă€n just det faktiska orsakerna till olika hĂ€ndelser... VĂ„rt största problem Ă€r att vi inte brĂ„kar om vanliga ting som man hör alla andra gör... Ytliga bekymmer som svartsjuka ect allt mellan oss Ă€r sĂ„ djupt satt... Är det för att vi Ă€r djupt andliga som personer?!? Eller Ă€r det sĂ„ att detta Ă€r helt nytt?!? Det fĂ„r mig att ifrĂ„gasĂ€tta om jag ens haft relationer innan eller om jag bara haft ytliga band och nöjt mig för tillfĂ€llet?! NĂ„nstanns tappade jag fokus pĂ„ allt som var viktigt redan innan jag ingick detta med dej.... MĂ„nga gĂ„nger har jag tĂ€nkt och tĂ€nkt hur jag ska komma tillbaka i balans men aldrig förrĂ€n idag sĂ„g jag sĂ„ klart pĂ„ vad som behövdes... Jag fick ett nytt redskap... En pĂ„minnelse av det jag glömt bort... Samtidigt en slĂ€ng av dĂ„ligt samvete för det jag aldrig borde tappat... Oavsett om det Ă€r med eller utan dej sĂ„ Ă€r detta en gör-om-gör-rĂ€tt tills det blir rĂ€tt... Och Ă€nden att börja i Ă€r barnen... Inte för min skull... Inte för vĂ„r skull utan för deras skull... Allt det dĂ€r som kommer utöver det Ă€r bara en bonus... Jag har lagt min energi pĂ„ helt fel saker och min styrka har alltid varit familjen framför allt.... Även om det kan lĂ„ta som en klyscha just nu sĂ„ Ă€r de det jag mĂ„ste utgĂ„ ifrĂ„n och fĂ„ en inre harmoni annars kommer jag aldrig vidare till nĂ€sta steg i mitt liv oavsett vad eller var det steget Ă€r... Att fĂ„ ligga dĂ€r i dina armar var ett magisk ögonblick just idag... Jag vet inte vad som fick det frĂ„n en punkt till en annan men min kĂ€rlek till dej Ă€r evig och mitt mĂ„l Ă€r glas klart men det finns saker som mĂ„ste byggas upp frĂ„n verktyg vi redan haft men nĂ„nstanns glömde.... NĂ„nstanns mĂ„ste den biten med hur seriöst det ska vara visas lika tydlig frĂ„n bĂ„da hĂ„ll för att en gemensam plan ska kunna upprĂ€ttas och faktiskt följas.... Jag har nog aldrig kĂ€nnt mig sĂ„ ett med nĂ„gon som jag gör med dej egentligen... <3 <3 <3 Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0