Insikten...

Utan att tveka en sekund sÄ har de sista mÄnaderna satt sina spÄr pÄ de flesta planen...mycket har formats inför hur framtiden kommer att se ut... Det Àr bÄde pÄ gott och ont jag inser att saker i mitt liv kommer att förÀndras...En stor del av detta Àr tack vare lÀsning övningar och erfarenheter som man blivit rikare... OsÀkerthet , lite smÀrta, rensning i systemet var en början av plattan som nÀstan tippade över, plattan som nÀstan fick mig pÄ flykt, tror aldrig jag nÄnsin varit sÄ förstörd inombords under hela den hÀr tiden som jag varit nu... Samtidigt sÄ behövde jag nog en total rensning av det som gjorde ont i det inre för att nÄnstanns hitta mig sjÀlv igen... kÀnns som att det jaget jag arbetar fram lite vilseledde mig in pÄ banor som inte Àr bra för varken mig, min omgivning eller mina nÀrmsta....nÄnstanns försvinner lite av det egna vÀrdet och man kÀnner sig lite nerslagen pÄ nÄt sÀtt.... skillnaden Àr vÀl att man inte lÄter det gÄ till den punkten att vara helt beroende av nÄgon annans vilja, Äsikt eller livsfilosofi....



Meditation... Började jag med för ett tag sen nu efter att jag lÀser boken om det undermedvetna... Nu börjar det ge resultat under sjÀlva akten och jag verkligen tror pÄ att det dÀr kommer ge resultat i det dagliga livet sÄ smÄningom inom en snar framtid...

Första punkten Àr att fÄ ner stressnivÄn sÄ man kan nÄ lite mer inre lugn, andra punkten ligger pÄ hur jag kan förÀndra mitt hem, vÄrt hem till en lugnare och mer vÀlorganiserad miljö dÀr man kan hÀmta ny energi inför möte med omvÀrlden pÄ alla plan. Den tredje punkten Àr att bygga upp hur jag vill att min framtid ska se ut och vad jag egentligen vill ha ut av mitt liv... <3

Min Plan Àr att rusta mig för framtiden, Leva i nuet, Och se varje dag som en gÄva istÀllet för att oroa mig över hur det ser ut imorgon...

" Destiny whatevers ment to be...Will work out Perfectly"

Min KĂ€rlek ...

D - För dina VACKRA ögon
A- För ditt SEXIGA leende
N- För din TRYGGA famn
I- För ditt BUSIGA temprament
E- För ENERGIN du sprider omkring dej
L- För ditt KÄRLEKEN du ger

Hade det funnits fler bokstÀver kunde jag ha fortsatt men det finns inga ord som kan beskriva hur UNDERBAR just Àr... <3 Over and Out.....

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0