AllmÀnt bara ...

SÀttet att tÀnka Àr ganska unikt för alla mÀnniskor. Att lÄta logisk i ena Ànden och oresonerlig i andra Àr dÀremot inget unikt.... Det Àr ju den sÀkra Ànden dÀr kunskap och erfarenhet Àr grunden, dÀremot andra Ànden Àr flera olika faktorer som hopp, oro, viljan och rÀdslan som pratar vilket inte heller Àr fel för ingen Àr född fullÀrd och efter hand som man hinner uppleva svek/sorg/misslyckande sÄ gör man sig redo att försöka hoppas pÄ nytt.... LÄter det helt obegripligt?!?!

Varje gÄng man kommer pÄ sig sjÀlv att man pÄverkar en situation negativt pga av rÀdsla/ oro... Vad gör man Ät saken dÄ?!?
InvÀntar tillfÀllet dÀr man kÀnner sig trygg nog att prova igen eller kommer pÄ att man inte kan förlora mer Àn man redan gjort.... Det dÀr lÀr nog fÄ en del att se ut som frÄgetecken medans andra gjort sin del av resan och förstÄr att innebörden av den inte Àr sÄ komplicerad som det kan lÄta.

Rent allmÀnt just nu sÄ kÀnns vÀl inte energin pÄ topp.
Det kÀnns som jag Àr i ett mellan stadie dÀr jag behövde ordna ett par punkter för att balansen ska jÀmna ut sig... Den största frÄgan just nu Àr Jobbet... Det blir liksom inte nÄn vidare motivation eller seriöst nÀr chefen meddelar att hon ska jobba halva tiden vilket gör att mina stackars timmar halveras och det könns som om jag kan göra klart jobbet pÄ en förmiddag.... Resultatet dÀr Àr att jag febrilt letar efter nÄgot annat att göra... Söker mig till andra branscher med sÄ mycket social kontakt som möjligt... Det Àr ganska depprimerande prognos och besvikelsen Àr ganska stor men thats life right?!?!

Finns bara ett sÀtt att hantera bulan... KlÀttra över den!!

"Change the world with Your Smile, but dont let the World change your Smile"


Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0