2012

Dom sÀger att 2012 skulle vara förÀndringarnas Är men dom glömde sÀga hur ont det skulle göra... Alla vinster och förluster detta Äret Àr bara galet i andras vÀrld... Jag skulle nog sÀga att 2012 Àr KÀnslornas Är, det har legat sÄ mycket energi i luften pÄ bÄde gott och ont... En del helt oförutsÀgbara markeringar pÄ kartan.

Hur mycket jag Àn vÀnder pÄ filten sÄ försvinner inte saknaden efter dej, alla sörjer vi pÄ olika sÀtt. Att bara kunna tÀnda ett ljus vid graven Àr fortfarande lite oförstÄligt...

En del sÄr skapades nÀr allt som skulle vara sÄ rÀtt visade sig att bara vara allt man inte hade tro pÄ.
Hur mycket Àn mÀnniskor lovar eller bedyrar sÄ kan allt förÀndras i ett klick och bara lÀmnas dÀr för otröstbara timmar som andra sen kan gotta sig i tills Karma sagt sitt.
SÄ vad gör man dÄ nÀr tusen möjligheter öppnar sig men inget Àr nÄgon tröst?!?!
Eller nÀr nÄgon nÀra man minst anar visar sig vara den fulaste brickan i spelet?!!
Som nÀr den enda önskan man sitter pÄ Àr att vakna utan kÀnslor för att fÄ stopp pÄ smÀrtan!!??
NĂ€r tvivel skapas ?!?
Styrkan finns inombords... Jag Àr bara dÄ jÀvla trött pÄ att vara sÄ jÀvla stark hela tiden!!!

Jag vill inte tillbaka till kylan dÀremot har jag förstÄtt hur jag tog mig dit för mÄnga mÄnga Är sen, och insett att man till slut drivs dit nÀr man inte har nÄgot val.
Om det nu finns en plan för alla sÄ behöver Jag nÄgon vÀgledning nu... KÀnner mig sjukt vilsen och ofokuserad.
KÀnns som hela min tro Àr sÄ rubbad att jag ramla av vÀgen, och dimman bara tÀtnar efter hand som saker sker sÄ det blir svÄrare att hitta tillbaka till stigen.
Och det tar en jÀvla tid att grÀva ut en ny vÀg....

Men Äret har defenitivt innehÄllit sina ljus punkter ocksÄ, dÀr finns minnen frÄn ord som blivit sagda/kastat, bilder som inte kan raderas och hÀndelser som gett kÀrlek i vardagen.

Finns ju en hel del att se fram emot inför nÀsta Är och inom en snar framtid kommer mÄnga kort att ligga synliga pÄ bordet.
Liiite spÀnning i det hela som avgörs inom dagars tid och förhoppnings vis blir alla dessa nya ting ett sÀtt att hÄlla fokus pÄ annat Àn ***********.
Lite sÄdÀr nervös Àr man allt men spÀnningen och utmaningen Àr vÀl det i slutÀndan som lockar mest :) :) :)

Ren och SkÀr Vilja Àr det som tagit mig hit, nu ska det bara hela vÀgen fram med.

2012
Har inneburit allt och ingenting men det Àr upp till mig vad 2013 ska ge <3 <3


" You never know how Strong you are until being Strong is the Only choice you have"

Over N Out!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0