Exakt! Right at YOU!

Den hÀr Àr ju faktiskt skrivet för ett tag sen men nu var det dags att publicera .......

SÄ feg du Àr...NÀr ska du vakna upp ur din fantasi vÀrld och inse att vÀrlden fortfarande snurrar runt dej....alla utvecklas...alla gÄr vidare...alla har ett eget fuc ansvar över hur man vÀljer att leva....jag ska inte sÀga att alla vÀljer sitt öde för ödet Àr redan bestÀmt....men alla vÀljer fortfarande vilken vÀg man ska ta efter varje hinder...hur man ska göra det bÀsta av allt....Du sÀger att du kunde haft allt....men ville veta hur det var den hÄrda vÀgen....hur i helvete kan man tÀnka pÄ ett sÄnt vridet sÀtt?!

Att man sen hamnar snett pÄ samma sÀtt flera gÄnger Àr för att man fortfarande inte lÀrt sig hur man skulle hantera det rÀtt frÄn början....nÄn stanns undrmedvetet skapar man samma hinder om och om igen...en flykt för att det Àr ensklast......

GÄ in i dej sjÀlv och skiter i allt!?!?! Vad fan Àr det för ursÀkt?
Att behandla andra mÀniskor som skit pÄ marken...Àr endast ytterliggare en anledning till varför du kommer falla igen...uppenbarligen ser du inte andra individers vÀrde....och det kommer bara slÄ tillbaka hÄrt pÄ dej sjÀlv.....
Du kommer gÄ miste om mÀnniskor som kunde varit viktiga för ditt vÀlmÄende...dÀr loalitet...Àrlighet ...vÀnskap och kÀrlek hade flutit i en balans och blivit lite av en harmoni.....Men naj skit i det....bara du fÄr ha kakan och Àta den för dagen sÄ spelar det vÀl ingen roll hur du mÄr imorgon ellerhur!?!

Att sen inte ens kunna stÄ för din Äsikt rakt ut....det Àr ju inte liiite weird...hur brukar du sÀga...men sÄn Àr det el!?!

Att du sen tror att du kan slÄ mig i spelet jag fuc uppfann finns inte....det lÀmnar bara ett spÄr av lÀrdom om att smaka sin egen medecin....Skönt att veta att det finns fler fuc ups Àn jag....skillnaden Àr att jag lÀr mig av mina misstag...och Ätminstonde försöker rÀtta till dom för att ta mig nÄnstanns.....
Tro mig jag kommer lÀmna spÄr och avtryck i din vÀrld...jag sÀger inte att det kommer vara trevliga minnen men du lÀr aldrig glömma mig heller för vÀlkommen till verkligheten...jag tÀnker bli din lÀxa till nÀsta gÄng!

Som jag ser det sÄ Àr du inte vÀrd min tid...FörrÀn den dagen du lÀrt dig att respektera mÀnniskor runt dej!
Fuc u and fuc off!

UrsÀkternas pojke har fÄtt ett ansikte.....UrsÀkternas Pojke Àr DU!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0