Overload....

Jag kan inte pÄstÄ att jag Àr varken arg, besviken,förvÄnad, glad eller lycklig....nÄnstanns i ett mellanrum dÀr hela humöret Àndras för stunden....dÀr tankar gÄr samman för att lÀmna avtryck som endast kan förvirra Àven den mest skÀrpta hjÀrnan....

Jag har en grym issue....Hur lÀnge ska man ge utan att ta? Hur mycket ska man fÄ utan att ge?... NÀr Àr det vÀrt det?.. NÀr Àr det dags att lÀgga ner? Frustrerande kallas det...

Jag pallar inte vara sjukt uppmmuntrande alltid nÄnstanns mÄste du sjÀlv ta tag i ditt liv...kÀnns sjukt jobbigt ibland och bara stÄ  Ä se pÄ nÀr nÄn gör samma misstag...hamnar i samma knipa...hanterar det likadant....utan att göra ett skit Ät det...Àven om jag vet att allt har sin tid och sin plats...NÀr Àr botten nÄdd?
Det kÀnns omöjligt emellanÄt att nÄ fram...

Jag vet ju att det finns dÀr nÄnstanns...jag har ju sett dom grymt fina sidorna du bÀr pÄ inom dej...Àven om det visar sig i ett delerium sÄ kommer det fram omedvetet...nÀr spÀrrarna slÀpper....i ett totalt skydd dÀr minnesbilderna kan kallas suddiga men omöjliga att glömma....
Jag tror inte du förstÄr att det Àr just det som gör dej speciell....hade du inte fÄtt just dom törnarna i livet sÄ hade det inte skapat rÀdslan, spÀrren, grÀnsen som fÄr dej att tÀnka efter....
Jag vet du Àr vÀrd besvÀret....frÄgan Àr snarare till vilket pris?!

Du Àr stark...du mÄste bara sjÀlv komma fram till hur du ska resa dej upp...bortsa bort skiten frÄn knÀna och börja leva igen....

En sak Àr jag sÀker pÄ....För mig Àr du perfekt... Du har det jag söker....Du ger mig positiv energi Àven nÀr du inte Àr dÀr....Men jag lÀmnar det dÀr, det Àr pÄ tiden att du tar mer insiativ.... <3

Bland alla dessa mÀnniskor...finns dÀr inget som Àr lika intressant som du!!


Annat....

Idag lÀmnar jag Sverige med en bunke sjövilda festival pojkar....kÀnns ju lite sÄdÀr att Äka med som ensam tjej =O
Men Festivalen ska ju vara i sÀrklass det fetaste ever sÄ jag gÄr vÀl ALL IN och hoppas pÄ överlevnad =P
Har ju en liten trygg punkt med mig ;) Vet ju för fan inte vad ja ska packa med mig...hÄller pÄ att smÀlla av totalt!
Jag gillar grejjen...jag gillar folket... jag gillar stilen....men i min BARBIE GARDEROB finns dÀr inget som skriker camping...tÀlt...lera...regn överhuvetaget!!!! OVERLOAD!!!

Hundra procent sÀker pÄ att det kommer plocka fram sidor hos mig som vÀrsta sirvivern!!!

SÄ jÀvla sjukt GALET sÄ det finns inte!!!

More to come......

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0