In My World....<3

KÀrlek.... Jag trodde att nÀr rÀtt person kom in i ens liv skulle allt vara bli sÄdÀr enkelt... Utan nÄgra direkta svÄrigheter eller hinder... Allt skulle bara bli sÄdÀr perfekt.... Jag har insett nu att hinderna Àr universums sett att testa om det Àr hÄllbart i lÀngden... Energier kommer... Energier gÄr... Ibland Àr det ett mÄste att vÀlja bort... Ibland rinner det ut isanden sÄdÀr av sig sjÀlv... Alla mÀnniskor som finns i min omgivning Àr personer jag vill behÄlla i mitt liv tills mitt sista andetag... <3

Vad skulle jag göra utan dej Emelie... VÀlbehövliga stunder som bara lÀgger sig sÄdÀr rÀtt pÄ alla plan nÀr det verklugen gÀller... Det gör att vi Àr vi nÀr vi Àr tillsammans... <3 <3 <3

Magin som spred skapade en ny öppning i universum... Mitt hjÀrta har aldrig kÀnnts sÄ öppet, sÄ sÄrbart....
Alla mĂ€nniskor kommer nĂ„gon gĂ„ng sĂ„ra en, det gĂ€ller bara att bestĂ€mma vem som var vĂ€rd smĂ€rtan... DU Ă€r vĂ€rd risken, Du fick mig att att vĂ„ga kĂ€nna, VĂ„ga satsa , VĂ„ga Älska...

Det finns inga ord som Àr tillrÀckliga för att beskriva vad du betyder för mig... Det finns bara den dÀr starka kÀnslan pÄ hur jag helt plötsligt inte tvekar en sekund pÄ allt det dÀr jag alltid sagt aldrig skulle ske... Jag tror pÄ att du Àr mitt livs KÀrlek... Mitt Allt .... Min Daniel

Magin... KĂ€nslan... Evigheten <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0