Twisted mind.....

Vad Àr det för verklighet vi lever i?

Den ena katastrofen avlöser nÀsta, och det Àr ju knappast sÄ att vardagens smÄbekymmer ens tas upp mÀrks eller syns,man hinner liksom inte ens andas emellan....vet knappt vilken vÀg man ska gÄ eller vilken av de sista veckorna som varit vÀrst!
Jag har klÀttrat över mÄnga hinder förr men allt detta tog faan priset...samtidigt sÄ finns det ingen Ànde inget slut...allt fortsÀtter i sin lugna stadiga takt upp sen ner sen upp igen för att sen störta en vÀnda till.....what the fuck!?!
Varför i heltvete kunde jag inte fÄtt ett pariserhjul istÀllet för vÀrldens jÀvla berg och dalbana?!?!?!

Insikten för stunden....eller tvÄngs inprÀntade tankarna för att klara ta mer utan att helt försvinna inombords =/
Sortera vad som Àr viktigt för nuet....lÀgg det andra pÄ vÀnt....och fööör faaaaan försöka hitta smÄ punkter av ljusglimtar i vardagen...........

Men frÄgan ÄterstÄr hur lÀnge ska det hÀr pÄgÄ dÄ!?!

NÄgot mÄste ju kunna fÄ cirkeln att vÀnda......

Jag vet hur jag vill ha det...jag vet hur mÄlen ska nÄs...bara tiden att invÀnta de olika momenten som Àr sÄ satans dryg......


Jag vill...Jag ska....Jag kan..... Det Àr vÀl allt som behövs eller?!

<3 Mamma <3
Jag insÄg i veckan vilken katastrof det skulle ha blivit utan dej.....finns inget man uppskattar sÄ mycket som sin egen tillverkare Àven om dom gör saker som sÄrar en sÄ fruktansvÀrt djupt ibland......
Men glad att allt gick bra den hÀr gÄngen.....vill ju kunna finnas dÀr för dej med <3

Kidsen har sista veckan varit duktiga och visat en ny sida av förÀldrarollen.....sinnesjukt att folk inte har mer koll pÄ sina barn...fundersam nu hur man ska hantera det...!!!!
Men som alltid....det löser sig sÄ att nya bekymmer kan ta plats =P

Ibland kÀnns det som att det Àr sÄ mÄnga dörrar som stÀngts samtidigt som mÄnga nya öppnats....och för första gÄngen hÄller jag inte fast vid stenÄlders gamla principer utan Àr öppen för nya vÀgar ...nya mÄl och faktiskt ett helt annorlunda tÀnkande....nÄgot som smugit sig pÄ...eller bara en tanke...vem vet =P

PILLAN!
Sista veckorna pÄ nöjjes fronten har dock var helt awesome.....tror inte jag haft sÄ kul pÄ lÀnge....mÄnga gamla negativa energier som Àr borta och nya inslÀppta....kan nog ha med det att göra.....
MÄste ju samtidigt ge lite kred till min nya sambo sen en mÄnad tillbaka lite drygt..... sinnesjukt hur mycket man hinner ventilera omformulera och göra annorlunda nÀr man har den fördelen att en person i sitt liv som finns dÀr just saker sker.......Àr otroligt tacksam för det! <3 <3 <3

SÀger bara vÀrme, rodnad,ljus,kÀrlek finns inga andra ord som kan beskriva det =)

Sen sjuuuka minnnen har verkligen skapats i vanlig ordning......
Finns inget been there done that i dom rubriker det skulle ha blivit.....
sinnesjukt! =)

More to come....








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0