Jag!

Var drar man grÀnsen för nÀr bra Àr tillrÀckligt!?...Eller finns dÀr en smal trÄd man ska balansera pÄ i all evighet!?! Utan nÄgon egentligen Ànde alls!?!

Om man överdrivet slÄr till med att det inte gÄr nÄn stanns alls Àr dÄ Ànden slutet innan en början visat sig!?!
SÄ om jag lÀgger en linje framför dej.... vet du dÄ om det Àr du som bestÀmt början eller slutet?!

Men hur sjukt Àr det inte liksom?..... Sinnesjukt hur lÄngt man kan dra det pÄ mindgames nÀr man hittar bra motstÄnd... eller hur snabbt man kan inse att man misstolkade styrkan hos andra individer.... det vÀrsta Àr att man av nÄn konstig anledning alltid blir lika förvÄnad pÄ hur man missbedömde motstÄndet ....för att sen tillÀgga att mÄlet blir ju sjukt mycket mer intressant nÀr man inte trampat över linjen Àn....fortfarande balanserar försiktigt!

Men hur förvirrat blir inte det liksom?
Finns ju dock inget roligare Àn att inte veta..inte tÀnka ...bara handla helt sÄdÀr impulsivt...kallt idiotisk korkat...finns inget grepp om situationen dÄ.. =) =)

Jag befinner mig nÄnstanns i mitt delerium dÀr jag Àr i fokus hos mig sjÀlv för engÄngs skull...eller Àr det sÀtt att försvara mitt inre igen?

SÄrbara sidor Àr inte mitt starka jag....


Jag vill ju tro att det som var Àr över...samtidigt befinner jag mig mitt i det...men pÄ en senarelagd nivÄ dÀr kriget har en lösning och ett slut med deras mÄl...
Jag vill tro att jag gjort en bra sak, för deras skull alltid för deras skull men hur mycket ska dom förlora pÄ det innan du inser att dom behöver dej...hela dej....!!


Men samtidigt har man nog inte varit sÄ öppen som man Àr just nu....vet inte om det har med balansflödet av ny energi att göra eller om det bara Àr sÄ att nÄt har skett i utvecklingen eller sÄ lÀker sÄren som aldrig skulle stÀngas....allt har sin tid.... allt har sin plats...jag mÄste bara sortera vad som Àr vÀrt att riskera, vÀrt att förlora ......

Jag Àr öppen nu....FrÄgan Àr vad Àr jag villig att satsa...villig att riskera.. för att vinna de sista bitarna som saknas i mitt liv???

Men Jag Àr tillbaka, Jag som jag vill vara!



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0