Surrealistigt....

I den surrealistiska verkligheten...hÀnder allt av en mening som egentligen inte har nÄgot mÄl eller förbestÀmt slut...driven av den inre viljan i ett högre nu som egentligen inte existerar alls!
SĂ„ sjukt men fullkomligt sant =)

I min surrealistiska verklighet skulle mitt inre jag göra uppror...helt förlorad i mig...Jag skulle hinna med att skapa helt sjuka minnen pÄ fruktansvÀrt kort tid... i den verklighet skulle man lÄta all energi och lycka man bÀr pÄ..trÀnga ut ur kroppen pÄ en och samma gÄng.....


Först kom den ena och uppvakta mig...mycket nöje...fick mig att falla lÀtt fick mig att kÀnna sÄ grym glÀdje....
Timmarna gick..och frÄn ingenstanns kommer du och tar mig med storm...det var som en orkan som svepte mig till 7 himlen......

Jag har aldrig mÄtt sÄ bra som i din nÀrhet....allt ont inom mig,Ängesten,smÀrtan, problemen
kÀndes som bortblÄst....Jag ville aldrig att det skulle sluta...timmarna gick...njutningen av tillvaron i min vardag hÀr och nu...drömmen sakta försvann....försvann nÄn stanns i drömmarnas vÀrld....sen vakna jag sakta upp och insÄg att verkligheten var en annan.....

Jag hoppas att vi snart ses igen...Jag vill att vi ses igen.....Jag lÀngtar tills vi ses!

More to come...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0