Energi flow.......

Hur ska man fÄ mÀnniskor att sjÀlv inse nÀr det Àr dags att leva lite!?!
Leva i nuet och för stunden...jag menar det Àr ju hela dealen med att njuta av livet eller!?
Impulsivt, OberĂ€kneligt,Överraskande.... Mitt motto numera !

Lika begÄvat dock som att jag faktiskt skriver blogg medans min röv fÄr stryk av gadd maskinen =P
Men skönt Àr det....vilka olika typer av smÀrta man frigör samtidigt som man faktiskt smyckar ut kroppen pÄ ett mera uttÀnkt sÀtt =)


Jag har insett att jag har levt för det döda alldeles för lÀnge nu kÀnner mig manad och redo att göra nÄt Ät det... att faktiskt fortsÀtta dÀr jag avslutade mina mÄl....för ett Är sen =)

Finns inget som heter omöjligt bara saker som Àr olika svÄrt att hantera.... men med rÀtt vilja sÄ gÄr fan allt att genomföra =P


Inre smÀrta kommer vi alla individer att bÀra pÄ i all oÀndlighet, skillnaden ligger i hur vi hanterar det utan att det nödvÀndigt vis behöver görs intryck i vardan =)

SĂ„ Lycklig Att Min Förlorade SjĂ€l Äntligen Hittat Hem......

Bara jag som kan göra grymt mycket skillnad =P =P =Pš


To Be Continued <3

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0