Undrar varför.....Eller !

Slits mellan tvÄ vÀrldar kÀnns det som......oavsett hur jag gör sÄ kommer det att svida balle!!!!
KÀnns som jag Àr sÄ trött slutkörd och dööö stressad!
Skadan Àr skedd sen mÄnga Är tillbaka men följer snÀllt med vid sidan om som en spark i magen sÄ fort nÄt kommer för nÀra, varningsklockorna ringer hela tiden som en gps instÀllt pÄ ett enda mÄl!!!
FRIHET!!!
Sitta instÀngd igen med nÄn jÀvla idiot som tar en för givet, Sitter i soffan med fötterna pÄ bordet och gnÀller pÄ att fÄ maten vÀrmd utan att ens hÀlsat pÄ sina barn den dagen.
Eller varenda gÄng det var nÄgon form av tillstÀllning bli sÄ aas kalas att han inte visste var röven var eller hur man hittar hem utan att ha syndat med nÄgon annan!
LÀgg sen till skuldkÀnslorna han fick en att kÀnna nÀr nÄgon tittat pÄ en eller alla satans aggressiva utbrott!!!! Nej fyyy FAAAN! vad jag Àr glad att jag Àr singel och sjÀlv styr hela min tillvaro!
KÀnns som aldrig mer lÄta nÄgon kontrollera nÄt i mitt liv!
Och folk undrar varför!


Och jag som inte ens brukar bry mig kÀnner minsta misstag som sveeek! Eller sÄ Àr det sÄ att jag har insett vad nÄgon gÄr för och att det Àr det som svider mest!
Fattar inte att man ens kan tÀnka tanken att göra sÄ.....

Är det konstigt att man kĂ€nner att det inte Ă€r lönt att vara annat Ă€n Bitchig???


Jag tror i slutÀndan sÄ kommer alla i ens omgivning ha sÄrat en......skillnaden Àr bara den att man mÄste sortera vem som Àr vÀrd att lida för!

Det Àr mycket jag inte vet just nu....men en sak Àr jag helt sÀker pÄ...... och det Àr att jag behöver vara sjÀlv tills jag har sorterat ut mitt liv klart!


T be continued......

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0