Never Ending Story.....

Helt utan upplÀgg pÄ hur man ska börja den hÀr förbannade bloggen varenda gÄng....likförbannat kan man aldrig bara slÀppa taget och skita i att skriva...Weird!
Men det Àr vÀl sÄ...Tankar Funderinga Handlingar som inte kommer ut annars hamnar hÀr i slutÀndan.....!
Helt galet ibland hur mycket som faktiskt kan snurra dÀr inne utan att nÄgot krockar.....
LÀget Àr fortfarande sÄ jÀvla förvirrande, hur man Àn vÀnder och vrider pÄ allt sÄ finns det ingen början eller Ànde.
F**k .... !!
Eller sÄ gör jag som jag brukar vid den hÀr punkten...slÀpper allt...gÄr vidare...!
Det rinner ut i sanden till slut och det Ànda som blir kvar Àr minnen pÄ gott och ont....
LÀr vÀl sitta hÀr om 5-7Är i samma jÀvla sits!
KÀnns som man sitter i en rÀvsax, men det Àr fan det Ànda sÀttet jag vet!

FrÄgan Àr ju knappast hur det blev sÄhÀr frÄn början....snarare hur blir jag nÄnsin fri frÄn mitt eget sÀtt att tÀnka???
Mitt skydd,min mur Àr ÀndÄ det som samtidigt hÄller mig kvar i verkligheten med fokus pÄ det som Àr det viktigaste i mitt liv....Samtidigt sÄ Àr det ju en bit jag inte lÀr dom....hur man hanterar denna jÀvla skiten...Skonar det? eller FördÀrvar det?

TÀnker alltid likadant mÄste rensa tankarna....mÄste fatta logiska besut...mÄste komma vidare...!
...tiden gÄr....sen Àr jag tillbaka pÄ samma plats igen......!
Komplicerat!?!?.......För att ingen sagt att nÄgot ska vara Enkelt eller ens Logiskt!!




Vild, Galen, Tankspridd och Impulsiv........


Med andra ord...detta Àr helt klart en Never ending story......

Shit!





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0