Vad gör man nÀr Ànden inte har nÄgot Slut!?!

NÀr man kommer till den punkten att hela ens tillvaro prÀglas av en annan individ....dÀr man tillÄter förnedring psykisk pÄverkan som oavsett beslut inte kÀnns bra i hjÀrtat.....kÀnns som du har trampat och spottat pÄ min sjÀl alldeles för lÀnge nu....!!!!

I ena Ànden matas det med tomma löften...ord... om hur perfekt tillvaron kan bli sÄ lÀnge man hÄller ihop...och att det inte finns nÄgon som nÄnsin kommer att bry sig pÄ det sÀttet som du gör..... ect ect


EXAKT VAD Àr dom orden vÀrda efter sÄ lÄng tid av utbrott aggressioner som inte ens gÄr att förklara nÄgon typ av provokation.....
Sen att faktiskt slÄ till som hÄrdast nÀr den andras psyke Àr som svagast.....det Àr fegt! knappast manligt!
Ordet FÖRLÅT! Har förlorat sin betydelse för lĂ€ngesen!

KAOS...
Just nu kÀnns det som att det har blivit kortslutning i alla Àndar....inget Àr logiskt ....inget Àr förbestÀmt...i frÄgasÀttning runt om ödet överhuvetaget existerar!?!

TID....
Alla sÀger att tiden kommer att lÀka...tiden kommer att ge svar...mmm det brukar vara sÄ....men det finns alltid nÄt som stannar kvar....inombords...i bakhuvet...som en ny mur...mental spÀrr...nÄt man alltid minns!

Det som Àr trasigt...gÄr inte alltid att laga......!!!

Jag kan inte sÀga att  jag ser ljust framÄt, jag kan inte sÀga att allt blir bra...Jag kan bara hoppas att allt balanseras till nÄgot vi kan leva med....NÄt jag ville leva med frÄn början.!!

Förvirrad,komplicerad och faktiskt sÄrad!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0