Allt kan gÄ itu...men ett hjÀrta.......!

Bara att andas kÀnns sÄ tungt......bara att veta kÀnns tyngre.....vet inte om det nÄnsin slÀpper.....vet inte om jag nÄnsin kommer förbi det.... kÀnns som om nÄt hÀnder inombords.....som om allt bara Àr trasigt!
Som ett pussel pÄ tusen bitar dÀr ingen bit matchar den andra!

Jag som trodde saker betydde mer Àn sÄ.....ja sa ju frÄn början att det finns inte mÀnniskor som finns dÀr alltid oavsett! hur fan kan man dÄ va sÄ jÀvla dum att ÀndÄ gÄ pÄ den satans niten och tro det?!?!?!
Mitt eget fel....Jag har varit Àrlig sÄ lÄngt jag kan ..... problemet ligger vÀl i att ens kunna prata kÀnslor....har man blivit sÄ fucked up kÀnslomÀssigt att man inte kan gÄ vidare ska man heller inte hÄlla folk nÀra nog att dom kÀnner sig involverade....slutar alltid med att mÀnniskor blir sÄrade!

Aldrig nÄÄnsin slÀppa nÄgon sÄ nÀra inpÄ igen........Aldrig nÄnsin ge nÄn en anledning att stanna!!!
Allt fungerade bra Ànda tills den dan...... kom in i bilden, allt flöt jag hade energin jag hade lyckan pÄ den  nivÄn jag kÀnde jag kunde hantera....sen hÀnde nÄt inombords nÄt som fick mig att öppna upp mitt inre FEL FEL FEL FEL!!!!!!

Skulle lÄtit det stanna dÀr!

KÀnner mig sÄ jÀvla besviken.......!

Vad Ă€r ÄRLIGHET?
Alla har vi en del av inre som förblir privat,alla har vi olika delar av inre man delar med olika mÀnniskor .......ÀndÄ kallas det Àrlighet...ingen Àr 100% Àrlig! Det Àr nÄgot man Àr beroende pÄ vem man delar vad med!

LOJALITET!?!?!?!?!
Att stÄ vid nÄgons sida oavsett vad...... det finns inte mÄnga man gör sÄ för ...familj och fÄtal vÀnner.....
Men ALDRIG förrÀn det verkligen gÀller vet man var lojaliteten ligger hos folk.....alltid nĚgot som ÄterstÄr att se.....

KĂ€nns som nĂ„got man byggt upp LÄNGE LÄNGE har rasat till grunden ....... kĂ€nns som man stĂ„r pĂ„ noll igen.....dags att börja bygga upp allt frĂ„n början IGEN.... E det de hela livet gĂ„r ut pĂ„?

Jag vet jag Àr inte dum...har alltid gÄtt den hÄrda vÀgen i allt jag gjort....JAG Àr den jag Àr pga mina livsval och denna gÄngen blir ytterligare en förÀndring som finns med i framtiden.....Var det nu blir........

My Heart Is Broken And I Cant Fixe It!!!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0