Återupplivad......ÄNTLIGEN!

Ranksakning är det bästa sättet att komma ur en dålig cirkel som inte går att bryta!
Känns som man varit på botten så jävla länge nu och det e fan dags att ta sig upp....komma in i rätt balans igen!
Klättrat uppåt har man gjort tusen gånger förr men denna gången känns det ändå som att tyngden varit så mycket värre än innan fast jag innerst inne vet att det funnits värre demoner att bekämpa likaväl som kyligare klimat.
Men varje hinder är i sitt slag och varje gång lär man sig nåt nytt!
Livets hårda skola har än en gång visat att inga slut har en fullständig ände...

Jag är nog på sätt och vis glad...inte glad så men att på riktigt rensa luften var nödvändig för att inte fortsätta i den pressen som var....!
Sorgligt nog skapades andra tankar ...nya tankar .... om människor runt omkring som inte direkt kan vara positiva framåt... eller så är dom det men det har inte visat sig än!


Men hur det är så tänker jag lägga det dåliga bak mig och se framåt åt alla saker man faktiskt har åstadkommit.

Jag har fast jobb, jag har en älskvärda familj och vänner som funnits där runt mig oavsett, jag har gett barnen ett asgrymt boende, mer mamma kvalitets tid, klar med pågarnas behov och skolsituationen är löst och till sist EKONOMIN är löst!
Så hur det än är med att man får bakslag och att luften gått ur en är inte konstigt men nu är allt det gjort....synd bara att det är så svårt att se små steg fram när det känns som man har tusen saker kvar.........





Positiv...                                                                Negativ.......

1.Barnen                                                                 1.Människor med negativ energi
2.Människor med positiv energi!                                2. Stress Privat
3.Jobb                                                                    3. Stress jobb
4.Egentid                                                                4. Ekonomi
5.Nya rutiner                                                           5. Återupprepning av dåååliga minnen
6.Inre vilja                                                              6.Deprission
7.Styrka                                                                 7.Förvirring
8.Bra stöd          <3                                                ......................................................
9.Själv bekräftelse
10.Nya erfarenheter



mmmmm.... det var inte en lång lista men ...men det har ju ett syfte...ett mål....som bara det driver en framåt.....

Det kommer att gå......Det ska gå.....Är viljan bara stark nog.......!!!!!



To be continued......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0