Status....uppdattering!

Statusen just nu.......SKIIIIT!

Är sĂ„ jĂ€vla trött pĂ„Ă„ alltihop.....fĂ€rdig med att sitta i den hĂ€r jĂ€vla rĂ€vsaxen!
Det fÄr liksom rÀcka nu.....som om man inte har nog att handskas med hela tiden!

Fick Super energi igÄr förmiddes av den finaste tösen.......nÀr kvÀllen kom....kom nÀsta bakslag med den!

Jag behöver verkligen semester....kÀnns som det Àr enda sÀttet att fÄ tillbaka energin Àr att komma hÀrifrÄn...slÀppa taget pÄ det som suuuuger den lilla energin ja lyckas skapa varje dag.

Det har varit en resa med inslag av alla typer av kÀnslor sista 4 mÄn och nÄnstanns mÄste bra vara just bra.
Inombords kÀnns fortfarande sÄ jÀkla trasigt...Ä den enda som kan fixa det Àr jag...ta lÀrdom av tiden och sikta pÄ att komma upp pÄ banan igen med mÄlen jag höll sÄ starkt för tvÄ Är sen!

LÀgger alla beslut pÄ andra ....  pÄverkar ingen.... slÀpper taget.... hÄller andan....

Och med min tur sÄ lÀr jag överleva detta med.....

Ibland hade det varit sÄ jÀkla skönt att kunna se en liten bit framÄt i förvÀg...inte bara kÀnna magkÀnslan nÀr nÄgot dÄligt Àr pÄ vÀg att hÀnda.... Det hade varit sÄ mycket enklare att handla efter det.... men hur kul hade dÄ varit att inte upptÀcka saker...mÀnniskor... deras personligheter....tydligen pÄ bÄde gott och ont !?!

Man hade iallfall sluppit kÀnslan av svek....
Dom sÀger man ska ta lÀrdom av det förflutna med sig in i framtiden.... Men va fan om det förflutna bara en mörkt vad har man dÄ att se fram emot ?!

Är nog helt fel tid att sitta hĂ€r iallfall... den ena tanken leder till nĂ€sta... blir inte klokare för det....har ingen sammanhĂ„llande text Ă€nyway!


Feeelings!

Once there was sunshine on my sky.... havent seen that fuckin sun i so many years that i forgot the feeling of light..heat...hope and it freaks me out!

to be continued.....

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0