Up Up And Away.....!

Varmt ...Kallt....Kallt....Varmt!
Samtidigt som jag blir helt skogs tokig sÄ gillar jag lÀget sÄ skarpt.....Och Àr ÀndÄ ganska tillfreds med allt jag gör....

Planerna Àr mÄnga...mÄlen Àr som alltid skyhöga...men pÄ ett mer ovisst sÀtt och med mindre tidspress....Allt gÄr..Det mÄste gÄ....Det ska gÄ =)

Inombords kÀnns det som att det vÀrsta kaoset fortfarande finns dÀr men Àr pÄ nÄt konstigt vis mer ned tonat Àn tidigare... vet inte riktigt hur jag ska tolka det hela.... Det Àr ju knappast för att bekymmena lÀttar.... eller blir enklare....kan det va sÄ att all min energi gör att det kÀnns mindre kaotiskt eller Àr det för att jag accepterat lÀget och inte lÀgger sÄ mycket bry över det??!

I Vanliga fall hittar jag alltid en anledning att fly ALLT... Àven det som kan betyda nÄgot bra för mig....Men denna gÄngen ser jag ingen anledning att gÄ nÄn stanns....kÀnns som jag öppnat sidor som inte gÄr att stoppa....

Lite som sÄhÀr...alla individer som passerar en genom livet gör det av anledningen att man ska lÀra sig nÄgot....hitta nya sidor i sjÀlen....KÀnna bÄde sorg,glÀdje,svek,lycko rus ect ect
LÄngt om lÀnge har jag undvikit att slÀppa nÄgon nÀra nog att ha en anledning att göra mig varken lyckligare eller besviken....Det har varit enklare med muren uppe...men nÄgot hÀnde i vÄras..nÄgot som gav en helt annan bild av allt....Egentligen fanns svaret dÀr hela tiden....men det Àr ju lÀttare sagt Àn gjort att vÄga hoppa ellerhur ?!?!

Nothing can change destiny.....Whatevers meant to be....Will Work out Perfectly <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0