Avreagerat mig för 25 gÄngen nu =P

I vilken jÀvla Ànde ska man börja i dÄ!?!

Var drar man grÀnsen för ofrivillig uppmÀrksamhet? Borde det inte rÀcka med ett nej?...eller 50 nej?....
Vem satte ribban för var respekten gemtemot andra individer och deras fria val?
Det ska inte spela nÄn roll hur attityden Àr eller vad man har pÄ sig...whatever...Blir sÄÄÄ jÀvla trött pÄ pojkar ibland ...ni har verkligen ingen som helst jÀvla spÀrr för vad som Àr ok eller hur upptagna ni Àr....Som om det ens skulle vara intressant att ens se Ät nÄt som redan Àr bortlovat....vad skulle nÄn egentligen vinna pÄ den situationen förutom en ego boust för den svaga lÀnken sjÀlv...hur fan kan man binda upp sig pÄ en person om man inte tÀnker hÄlla sig dÀr ÀndÄ?!


Done....Förbrukat....LÀgg Ner!

Finns Ingen JĂ€vla Chans I hela VĂ€rlden Att Jag Är Det Minsta Fuc Intresserad!

SĂ€ger bara ÄRLIGHET Ă€r sen fullkomligt skööön kĂ€nsla sĂ„ det finns inte.......Svider ibland men det finns inget som kĂ€nns sĂ„ skönt som ett rent samvete....

Dagen idag...Jag vet inte hur jag ska beskriva den....omtumlande...VĂ„gat....LĂ€ttnad...Frihet....Det Ă€r sĂ„ grymt att kunna kĂ€nna hur hela vĂ€rlden bara öppnar sig framför en......SLÄPPA ut alla inre aggressioner och gĂ„ vidare....
Bara Total Lycka.....

Allt bara Flödar....finns inget stopp nu..FRAMTIDEN börjar idag...Och jag tÀnker följa vÄgen vart den Àn bÀr mig.... <3 <3 <3



Somethings on my mind.....and U know what.....Feeed it or leave it!






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0