Force Major In My Head.....

En vecka till avklarad....NĂ€sta blir ju knappast mindre tuff!!
Hur faaan kunde allt samlas för att organiseras med samtidigt?!
Jag har taggat...jag har funderat...jag har vÀntat hela fuc sommaren pÄ att skiten ska dra igÄng....sÄ det blir lite ordning framöver....skrÀmmande tanke att mÄlen Àr pÄ vÀg...kÀnns som man stÄr precis innan mÄl linjen men inte vet vem som gÄr i mÄl först eller vad fan man tÀvlar om ......

MÄnga saker som ska ske nu under hösten....allt kÀnns sÄ nytt men ÀndÄ sÄ dags att komma nÄn vart...Det enda som egentligen skrÀmmer mig Àr att jag Àr osÀker pÄ vad min energi kommer att palla...Ä den eviga pÄminnelsen att inte lÀgga ner energi dÀr jag egentligen bara lÀgger huvebry av gammal vana....FAAAN!

Ta in...SmÀlta...Agera...Bearbeta...SlÀppa taget....normalt sÀtt....sen kommer det fuc Àltandet i huvet!

Det bara lÄser sig...pÄ ett sÀtt jag inte kan hantera Àn....

Det Àr sÄ jÀvla mycket jag vill...ja mÄste bara hitta rÀtt vÀgar för att nÄ dit...men det blir som et pussel dÀr ingen bit passar .....och nÀr man vÀl hittat nÄt och matcha med sÄ kan man ge sig fan pÄ att nÀsta bit krÄnglar hur lik den Àn Àr rÀtt....

Impulsiviteten bara stiger....

Jag ska fan byta ut min berg-o-dal-bana mot ett Pariser hjul nu...det Àr fan dags!



****More To Come****

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0