Ödetsironi......Straffar HĂ„rt!

Fy faaaan vad det finns FALSKA mÀnniskor!
NÄnstanns brukar ja ju ÀndÄ förvÀnta mig en besvikelse/bakslag för dÄ blir ju slaget inte sÄ jÀkla hÄrt nÀr det trÀffar....!
Men det trodde jag ALDRIG om honom.
Det visar bara en en gÄng hur rÀtt jag har....tilliten Àr en gÄva hittar man den ska den vÄrdas till tusen...om den ens finns över huvudtaget!

INSIKTEN om detta tog hÄrt...visste det kanske nÄnstanns dÀr inne, men förnekelsen och önskan blir ju starkare med tiden Àn vad sanningen faktiskt Àr!

FrÄgan Àr ju faktiskt hur man kan se det som en erövring, slÀppa det som ett desperat försök istÀllet för att hÄlla sig till FAKTA!?!
Jag menar sa jag att jag var KÄR? Sa jag att jag var redo för FÖRHÅLLANDE? Sa JAG nĂ„got som kan verka desperat?
ÄRLIGT talat ...Du kĂ€nner mig alldeles för vĂ€l för att prata sĂ„ bak min rygg!!!

AlltsÄ helt seriöst sÄ jÀvla blödig blir jag aldrig.... den biten Àr sönder trasad för lÀngesen!

Nu kommer ju frÄgan! Hur FAN  hanterar jag detta nu dÄ!?

Funderar pÄ det en stund.....

What goes around...comes around!
för klent men ÀndÄ =P

ÖDET!! Brukar ta hand om allt de dĂ€r...man ger vad man fĂ„r ect ect...


Nothing can change destiny...whatevers ment to be will work out perfectly.......!

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0