Optimala dagen......

Optimal dagen idag...eller inte!
Började med att jag faktiskt lyckades försova mig...vaknade kvarti nio panik utbröt!
Ringde chefen som faktiskt var förstÄende eller sÄ bara lÀt hon de =P
VÀl pÄ jobbet var det inte mÄnga timmar kvar...vi hade omstrukturering idag vilket var jÀkligt kul....jag satt mest i en stol och pekade pÄ allt som skulle flyttas =P sen fick man ju hjÀlpa till lite =/

HÀmtade hem finaste ungarna! En vÀnda och handla, laga mat ,diska ,film mys för att sen se dom dÀcka en efter en =)

Halv nio ikvÀll sÄ var det bara jag och katten kvar....buuusa sönder!

Satt och funderade innan idag...inte bra , inte bra alls!
Hur kan saker och ting vara sÄ enkla och sjÀlvklara men ÀndÄ sÄ satans komplicerade?!?
Jag har aldrig fattat den poÀngen med att om det gÄr bra i karriÀren sÄ gÄr det Ät helvete med kÀrleken och vise versa.....kÀnns som jag behöver komma bort..göra nÄgot annat ...utanför hÄlan... SEMESTER!! de hade fan suttit fint nu =)

Vet inte vad ja ska göra just nu,försöker fokusera pÄ det som Àr viktigt och skippa resten, men va fan ja kan ju inte lÀgga det Ät sidan...va fan e problemet? jag brukar alltid vara expert pÄ att stÀnga ute!
It drives me crazy....men de som Àr vÀrst Àr att ja inte kan göra ett skit Ät saken..... 

TÀnkte avsluta denna dagen med ett varmt bad sen dÀcka framför en film....

to be continued....

Dagens bild......




 

Kommentarer
Postat av: Katti

Ui...sÄ hittade jag till din blogg med :-)

Va skoj !

Ska genast lÀnka till den i min blogg.



Ja, jag har testat DEN vÀgen med, men det e nog det alternativet som funkar MINST bra.. hahaha

Jag letar inte heller, men sÄklart man pratar och skriver om nÄt intressant dyker upp. (bild, presentation)

Kram

2010-09-24 @ 12:45:46
URL: http://norrlandsbling.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0