Helt Fucked up.....!!!!!

Tiden den gÄr sÄ fort och förÀndringar bara flyger in och ut kÀnns som att man inte hinner med.....
Dagens lÀge....dagsformen Àr vÀl inte helt ok vet inte riktigt vad som Àr vÀrst om det Àr tröttheten eller bara all jÀvla stress som spelar in...
Borde egentligen vara ganska nöjd med hur lÄngt jag tagit mig senaste Äret och alla erfarenheter har varit jÀvligt lÀrorika men samtidigt sÄ mycket förÀndringar och detta Àr bara början....

SÄ synd bara att man inte kan vara helt anonym hÀr sÄ man kunde skrivit av sig ordentligt..... det finns en plan det finns en mening det finns ett mÄl men hur fan tar jag mig dit?!?

Just nu kÀnns det som att allt gÄr i slowmotion eller i racerfart ... fucked up!
Jag försöker ju blanda nytta med nöjje ...skapa energi... lÀgga om min livs stil, hanka mig framÄt och samtidigt prestera det bÀsta som mamma,dotter,vÀn,anstÀlld och EX fatta hur förvirrande allt Àr!?!
KÀnslor kommer kÀnslor gÄr....ser ju ljuset nu men fortfarande sÄ jÀkla tungt,drygt och energi krÀvande!

Jag behöver faaan semester!!!!!

Flytten nÀrmar sig med...för det Àr ju inte alls stressande!!
Men i April 2011 borde allt vara pÄ plats som Àr skit rörigt just nu.....och sÀkert redan hunnit bli 1000 nya bekymmer =P

De e inte ens lönt att jag fortsÀtter att skriva inte ens jag blir klok pÄ mig sjÀlv !!!!

6 Tankar i nuet!

1.
Stress
2. Trötthet
3. Kyla
4. FörvÀntan
5.Planen
6. Hoppet


To be continued......in another weird universe.......

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0