Just nu =)

Idag har dom tvÄ smÄ varit borta i en vecka snart,det blir det lÀngsta jag nÄnsin varit ifrÄn dem =(
Fick ett samtal dock idag sÄ det kÀnns lite bÀttre.....
Har haft en skön vecka med bara de stora killarna det har varit skönt det med dom behövde lite mamma tid kÀndes det som. =)

Ska trÀffa min nya chef idag,kÀnns jÀkligt nervöst faktiskt! Jag har ju min fasta punkt ochm itt fasta jobb men det kan vara bra med ett extra =) =P
Problemet Àr det att jag inte riktigt vet i vilket syfte jag trÀffar honom idag. =)
Kan ju inte bestÀmma det heller förrÀn jag kÀnnt av kemin =)
Antingen Àr det chef eller ny Partykompis  eller bara ett HP ragg =P
TrÀffade killen pÄ nÀtet och efter en del samtal sÄ visade sig att han Àr företagare inom samma bransch som jag redan jobbar i och han hade ett jobb att erbjuda =)
Jaaa joo men detta börjar bli mer nervöst bara för att jag skriver om det nu och tÀnker pÄ =)


För att gÄ in mer pÄ det privata planet sÄ hÄller jag vÀldigt lÄg profil just nu =)
KÀnns som jag fÄr mina behov tillfredstÀllda utan att behöva sÀtta en etikett pÄ det eller kÀnna mig bunden till nÄgon =P
KÀnns som det Àr brÄtt med att bli nÄt mer nÄn stanns....Bara styra upp det nÀr man kÀnner för de =)
Slippa alla andra jobbiga beslut,brÄk, kompromisser ,ansvar ect........

Helgen Àr barnfri.... sÄ jag vet inte Àn vad som sker men det lutar Ä Helsingborg/Helsingör =)


FÄr vÀl uppdattera efter jag trÀffat han =)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0